10 oktober lördag




Julia som sov hos mig i torsdags & fick ryck! Sminkade mig och satte
på mig massa kläder och sånt !



Vaknade för en stund sen & erik har dragit hem. Kvällen igår började med att jag drog till pipo sen kom emil & hämtade oss, så åkte vi hem till han. Så Satt vi där ett tag, sen kom not, så åkte vi med han till Dv. Vart där någon timme , sen kom sunken & hämtade oss, så skjutsade han oss till pipo för jag skulle hämta min väska! sen kom en ny och hämtade oss, i typ en raggarbil. så åkte vi med han till bullermyren, så drog han som körde,jag,henke,pipo,not,sunken,emil och två till hem till Josse ett tag. sen gick jag & pipo hem till mig och somnade typ direkt! Snart ska jag sticka till stallet & rida min caramell:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0