2 November




Madde & Zamina.
självklart fick vi ngn vanlig idiot idé. Så jag,Lollo & madde red i drive in på mc donalds. Ingen hade pengar på offret madde beställde vatten. xD








Jag & mickis på etage





Carro & jag på flamman





Lovet blev en massa fest. Igår vart det s2 med Mickis,Ida,Anna,Marcus & Madde. sen kom carro & mikaela dit :) Det var äckligt roligt. Tror jag aldrig haft så jävla kul under en kväll.

Jag va utklädd till djävul,Mickis Indian, Ida räv, Anna katt , Madde Ufo & marcus fick bli typ vit i hela ansiktet. fan hur alla såg ut på krogen :D hahah !

Måste gå hem till julia nu, hon som hatar att va själv hemma. vad gör man inte för hon :)

Min farsa är bäst :) & ja saknar min mor !

puss!

Kommentarer
Postat av: mathilda
2009-11-04 @ 17:11:17 URL: http://m1m2.bloggplatsen.se

party i helgen rign :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0