18.54 Torsdag

Tjos!
Bara två veckor kvar tills skolan slutar nu! ska bli superskönt. Ligger i sängen nu, vaknade nyss. Är jättetrött och klockan är bara halv 7. Kajsa fyller år idag så grattis till henne!

I Tisdags var jag med klassen till stockholm. Vi gick på UF Mässa. Samlade på oss prylar som ballonger och ngn väska. Min ballong flög DOCK iväg... så jag hjälpte mickis och göra en lite mer utstickande ballong, så den fick några meter längre snöre. snyggt. Efter UF mässan gick vi på stan, jag,ronja,Mickis, Anna,Alexandra & Madde. Jag köpte mig ett par jeans, örhängen & ett linne :) Sen vid 6 tiden åkte vi hem igen, trött som fan. Men dagen var helt okej.



Madde,Alexandra,jag,mickis,anna



Mickis, Jag, Madde & Alexandra




Igår var jag med Mickis, Josefin, Ida och jonas ett tag. Vart mest chill. Inget speciellt. Sen sov jag hos Lisa och Mattias. Somnade fort med en huvudvärkstablett.  Gick upp vid halv 9 imorse, så kom pappa & hämtade mig, Åkte hem, bytte om. Så for vi iväg till Caramell och hämtade henne . Sedan begav vi oss mot Leksand och provade ut en ny hopp sadel till caramell. Provade två stycken jag verkade tycka var okej. Båda var skitbra. och jag valde Pessoa sadeln. Den andra var så mörkbrun. Och jag ville ju ha en ljus, så här ser den ut iallafall :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0