Tisdag

Yes jag orkade upp idag vid 6. Ofattbart men det gjorde jag. Slaggade hos Alexandra eftersom jag inte vågade sova ensam hemma efter gårdagen. Vi var ute och åkte bil med Robin, Sven & Simon. Åkte runt lite överallt. Så åkte vi spökrundan, ut till Hovgården, Stora Tuna kyrka & så. Men hade varit läskigare om det varit kålsvart ute. Sen hem vid tolv & vi somnade typ direkt. 

och jag Skrev prov idag i skolan också. Ungefär en halvtimmes skrivande om inte mer vart det. Sen efter skolan följde jag med alexandra till kupolen, eftersom hon var tvungen att köpa godis. Men jah höll mig ifrån det. Är inte lika för godis som jag var förrut faktiskt. Har nyss ätit mat, Kyckling,brunsås & potatis som min snälla far gjort till mig, jättegott. Ska bli skönt med sommarlov ! & skolavslutningen kommer bli onykter i guess..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0