Onsdag

Okej, dåligt bloggande.se av mig. Bara en månad kvar till sommarlov!
Men iaf på senaste har ju Julia och Madde fyllt år, grattis som fan till dom och imorgon fyller ju Evelina år. Caramell blir smalare & smalare vilket är bra.

Och Idag var jag ute och red med alexandra på Zamina och Caramell. Red till Laggars och när vi skulle rida hem så hörde jag att ngn ylade i skogen, asäckligt. Sen kom det flera ggr, en varg :O jag & alexandra som fick panik och visste inte vad vi skulle ta vägen, så ylade det sådär hela vägen ner till dammyren. Undra om vi var rädda? fyfan.

Vi käkade donken idag också. Ovanligt va?
Iaf så kom det fram en kille som jobbade där och ställde några frågor till oss. sen fick vi varsin glass och 2 gratis kuponger var ;) Haha!  Nu ska jag färga håret och käka pizza.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-05-06 @ 21:31:57

då skulle ni ha passat på att söka jobb på donken

inget jobb=inga pengar

Postat av: donken bronken
2009-05-06 @ 21:34:09

att ni inte passade på att puffa för kneg på donken då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0