You spin my head right round



Sov hos alexandra inatt, och igår var vi med Pipo och Jimmy Läääng..hee.. på kvällen. haha jag somnade! Men va as trött.. Sen åkte vi hem till alexandra.
Dagen rullade på som vanligt och ikväll blir det desperate housewifes ! puss på det!
Imorgon blir det ut till Caramell och pyssla och rida. Anmälde mig till tävlingen i helgen idag.
Blir 60 bara nu, efter allting, kan det vara bra att börja så. Min linser kom igår också! Så nu äre brunögda Malin igen.
Ser ut som att Mamma får köra till tävlingen ? tack :)
Nu ska jag vika min tvätt och så..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-03-28 @ 14:19:46 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

haha söt bild malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0