tävlingsdax

Jaha, då var alla Apu veckor avklarade och skola igen på Måndag.

I Fredags fick jag sluta as tidigt, typ halv 2. Puss på det. Åkte ut till min ponny och tänkte hoppträna, men blåste så jävla mycket ute och så, så jag struntade i det, fick bli lite konditionsträning ist för hennes del. Så red väl runt lite överallt. Sen kom Julia E ut och min farsa. Så fixa klar mellis lite fort sen åkte vi hem. Vart och smörja saker och göra iordning allting inför Lördagen, Och julia joina mig. Sen Åkte jag & va med maskinen, sov där också, vart film o mys :*








Lördagen, var igång redan klockan 6 på morgonen, kom hem vid halv 7 tiden. Så kom Mamma & Lasse och hämtade mig, svängde förbi Amanda och hämtade hon med. Sen ut till Mellis, lasta och åkte. Väl framme i lerbäcken gick vi banan och sen var det bara att rida fram och sen tuta och köra. Är iaf supernöjd med Caramell! Hon gick felfritt och skötte sig kanon. Lite spänd kanske bara på framridningen bland alla hästar men gick fint :) Sen åkte vi hem, var hemma vid 12. duschade och slängde mig på sängen och somnade, sov till 4. Sen gjorde jag mig iordning och drog iväg på bio med Kajsa,Josse & Alexandra. Vi såg En shopaholics bekännelser den var bra, och alla satt fan åh skratta så vi nästan dog xD skitkul! Riktig flumm kväll. Sen åkte jag och alexandra hem till Alex och va lite social med han. Sen tog jag en promenix hem. Och nu blire nog åh sova. Ska städa imorgon! ursch, söndagar gillar vi inte..
Vi flyttar iallafall till Bullermyren 1:a Juli.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0