Rubrikfan



Nu kör jag på med bloggandet och har varit och jobbat aset av mig idag. Pappa kom med thaimat till lunch. asnice. Fick sluta kvart i tre idag och tog bussen ut till caramell. Hon stog och njöt som ni ser i solskenet , sötnosen.
Snodde ett grimskaft av lollo och slängde runt halsen på mellis och red ut från hagen åh runt och upp på gården. haha, lär ha sett lite cp ut. men king är hon :)




Sen gjorde jag iordning henne, red en sväng till Bergebo, galopperade av henne rätt mycket och så red vi bland lite skidåkare som undrade om vi glömt skidorna hemma :)
Haha. Sen halvvägs tillbaka kommer Lollo och David ridandes barbacka, så hängde på dom och red en sväng. Jag och lollo som skulle rejsa i slutet , och hennes häst är ju sär. Sprang fan aslångt mer och ut vid tågrälsen. haha. mellis styrde jag in vid nå elskåp så hon stannade. Men shit vad hon älskar att springa :)
David och Lollo skjutsade hem mig, och sen kom julia hit, och nu har vi bakat kladdkaka som vi ska upp och äta! asgott.

Puss






Kommentarer
Postat av: Elin
2009-03-20 @ 08:40:49 URL: http://ordblind.devote.se

åh hoppas jag hinner se er i lerbäcken. :) fin ponny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0