rubrik..

Okej jag har varit jättedålig på att blogga det vet jag själv och har fått hört av alldeles för många nu, ska försöka skärpa mig, men vet inget ja skulle ha skrivit om heller. Jag har varit hos Tina i en vecka, ridit Freyja, och gjort lite annat pyssel. Har också fått en liten påminnelse av min kära farmor att jag borde vårda språket och inte svära hela tiden när jag skriver. Så haha jag ska väl försöka då! Har vart både mycket och lite som hänt.
Red  caramell idag, tog några skutt inne på banan också, gick kanon. Ska nog raka henne, för hon blir så lätt svettig nu. Och ikväll vart det bara att hyra film med alexandra "Territory" , hon som älskar krokodil filmer, men alla är ju så förutsägbara, tycker iallafall jag. Och vart det att tjocka oss med godis till. Hon knallade nyss hem och jag ska väl kanske ta och försöka sova, och gå upp i tid imorgon och försöka få lite gjort. Nästa vecka är det nya tag, och ja det händer en hel del.

Puss som fa*.. där var ja på väg igen.

Aja! PUSS

Kommentarer
Postat av: thillde
2009-03-10 @ 23:59:54 URL: http://sparvjevel.blogg.se/

Lycka Till i morgon (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0