Please forgive me, i can´t stop loving you

Jag vill bara försvinna, somna föralltid ibland..
Förstår inte hur jag ska orka med resten av livet, har bara gått 17 år, snart 18.
Och det har redan hänt så mycket tycker jag. Allting tar på en hårt
,
Så mycket man skulle velat fått sagt till dom som inte finns mer.
Kan inte ens ta bort deras nummer från mobilen
,
men lyckan kanske kommer en dag.



Skola idag, samhällskunskap & idrott, bara skäll på idrotten för oss tjejer. Haha, ingen kunde hålla käften av oss för
vart donken med Alexandra & Madde också. Sen åkte vi till Falun, kolla på skor och jacka.
Men jag hittar ingen snygg jacka :O och jag måste ha en ny snart. Så blir nog & beställa från internet.
Efter det vart det fika på stan, nice. Sen vart det att åka hem.
Och jag tycker min mamma kan flytta närmare mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: sivan
2009-03-31 @ 10:04:58

eller du till mig

Postat av: Malin
2009-03-31 @ 15:27:02 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Halva vägen var?

Postat av: Mathilda
2009-03-31 @ 20:25:36 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

ja kom in på din blogg men ja lyckas inte med bilden, kan du prova byta tema på bloggen så provar jag igen ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0