My life sucks without you...

Happ, dåligt bloggande på senaste jag vet!
Men lovet har gått skitfort. Och det enda man gjort är väl sovit, ätit, ridit, varit med madde eller alexandra. vart Romme alpin för mej och madde iaf under lovet, askul :) vi ramlade, hon körde in i mig och gud vet allting. men asnice. ;)
Ridit mellis mycket nu, och imorgon åker jag upp till tina för att vara där under veckans apu. Så hanna ska rida caramell på onsdag & torsdage ller någon av dom dagarna. blir nog asbra. Funderar på att vara med i lerbäcken iaf den 23 i hoppning. och kanske lokal om 2 veckor, beror på om jag hinner få mitt gröna kort.
Jag vill bara ta studenten, skaffa mej ett jobb, en bil och en lägenhet nu nu nu![


Kommentarer
Postat av: Thillde
2009-03-05 @ 21:11:56 URL: http://sparvjevel.blogg.se/

DU UPPDATERAR DLIGT MALIN! HAHA :D skoja ! läcker bild ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0