Musiken är min drog.


Började som vanligt nio idag och dagen rullade på och tog sedan 4 bussen ut till Caramell. Väntade på alexandra där, vi skulle rida en sväng på Caramell och Björn. Var det tänkt, när vi skulle göra iordning hästfan va han ju helt störd. Bara sprang runt runt, sparka runt sig, och helt ja... finns ingen beskrivning. Efter ett tags velande gick jag ner med han och hämtade upp Roffe istället. Så alexandra fick ta han istället. Kungen. Vart väl mest skritt tur till sjukhuset och runt. Halva vägen bytte vi hästar också. Imorgon kommer hovslagaren också. Och om två helger ska jag och mellis och tävla i lerbäcken.
Det är helt sjukt att inte simon finns längre.. det är så jävla svårt att fatta det. Det är det väl med fler också. Men det är ju lite skillnad på att ta sitt eget liv eller dö i någon sjukdom eller så även om det är lika hemskt.
Men men, nu ska jag fortsätta musik nörda mig. Sen ska jag sova tror jag så man är pigg till imorgon.






Jag vill ha sommar nu nu nu!

Puss puss puss!





As life goes on, I’m starting to learn more and more about responsibility 
And I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things that I've done
And things that haven't occurred yet
And things that they don’t want to take responsibility for

I’m sorry for the times that I left you home
I was on the road and you were alone
I’m sorry for the times that I had to go
I’m sorry for the fact that I did not know

That you were sitting home just wishing we
Could go back to when it was just you and me
I’m sorry for the times I would neglect
I’m sorry for the times I disrespect



Kommentarer
Postat av: Mathilda
2009-03-18 @ 20:01:44 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Tack vännen mig (: ja men jag fixar till de ti morgon eller senare i dag, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0