Lördag

Nice kväll igår med julia. först badade vi i deras ute pool & käkade chips,godis & cola. Sen vart det lite film sen somnade vi. Vaknade imorse vid 9, så drog vi ut och red på chatte och valle. Sen hämtade mamma mig, käkat och så.
Och mattias kom förbi en sväng för ett tag sen, kommenterarN :) Och så spruta han mig rakt i fejan med den som gör rent framrutan på bilen, TACK. Men vart lite krig. Och ja vet att jag är stark(ast).  Nu ska jag fixa till mig och dra ut med alexandra, får se vad som blir ikväll, är fest sugen men ändå vill ja ta det lugnt bara.. så aa. får se!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda
2009-03-23 @ 18:08:27 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

de går ej att komma in på din blogg :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0