Långa nätter...






















Gick upp kvart över 7 imorse. Gjorde mig iordning & åkte till
granngården. Gick nio till fyra. Gick asbra idag tycker jag. Sen lunchade jag med Alexandra och pappa på donken. Sen vare bara att gå tillbaka och fortsätta. Man känner sig lite dum i huvudet i början när man inte fattar, men när allt satt så vare skoj. Blir där i två veckor iaf.
 Efter träffade jag alexandra, åkte hem till henne en snabbis sen ner igen och så fikade vi.
 Så kom Jonas & jonte dit. dom är fan sjuka. Sen så drog vi typ hem och nu sitter jag här och fundrar på en j*vla massa..

När ska ALLTING eller ska man säga NÅGOT gå bra?

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mathilda
2009-03-17 @ 09:24:16 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

ska putsa lite mera på bilden och göra den större :)

Annars tycker jag den är najs !

Postat av: Mathilda
2009-03-17 @ 17:17:54 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

praoar du på grangården eller var du på gården intill?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0