ge mig sommar!



får bli en gammal bild på
mig & alexandra. När man var blond ;P



Helgen vart iallafall såhär:

Fredag kväll käkade jag och andreas mat hos oss, gjorde pommes och kött, sås och sallad. Asgott. Sen så åkte han hem och så.
Sen så kom han och nyström och hämtade mej och så åkte vi till andreas, vart nån cider där. Rätt lugnt. Sen kom pappa och hämtade mig, så åkte jag hem och sov.

Lördag morgon så drog jag och Amanda till stallet och red en sväng på zamina och Caramell . Gick as bra . Sen kom hennes mamma och hämtade oss. Och sen åkte vi hem var och en försig, sen kom amanda hit, fixade oss lite, tog någon cider och sen drog vi på fest hos fredrik i skr.
 Rätt mycket folk, och kul var det men jag fick sån huvudvärk, för jag va jätte trött. Sen så gick vi hem hit och somnade här. Och idag är det ju söndag,blir en lugn dag ! Jag och amanda som gjorde chokladbollar i morse, asgott. haha.
Apu imorgon,jag ska vara på granngården. skoj.

Nu ska jag gå och laga mat.

Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Mathilda
2009-03-15 @ 19:27:22 URL: http://Mathildajohanzzon.blog.se

Vilken gullig bild på er ! fina ni är ^^

Postat av: tomten
2009-03-16 @ 17:18:47

huvudvärk = bakis ??

Postat av: Anonym
2009-03-16 @ 20:48:10 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Haha nej, inge bakis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0