ajjjj

Idag när jag vakande hade jag verkligen hur ont som helst i mitt knä. jag kom knappt ur sängen. Sen hoppa ja runt där på mitt onda ben. så fick pappa komma och skjutsa ner mej till granngården. Va där, men tog det aslugnt. fick sluta vid halv 2. Pallrade mig till bussen och åkte ut till Caramell. pysslade lite med henne och först red ja på banan i typ 20 min. Tog något hinder sen red jag ut. Asmys idag ju, skitbra väder! Rejsade på vägen hem som bara den i den ljupa snön, helt underbart, och jag har nog världens snabbaste häst :)
Sen fick pappa hämta mig, Åkte hem och så, jag duschade och han fick laga mat till oss. Kött & pommes. blir ju alltid asbra.
Sen nu ska ja fixa till mig och dra ut till julia, blir att bada i deras pool ikv ;) asnice.

Nu lär ja rappa på. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0