midsommar & sånt

Dags att blogga igen då, var ett tag sen och det har väl hänt en hel del . Har varit med julia senaste veckan, ridit både hemma här och hos henne. Självklart när jag skulle åka upp till henne stannade inte tåget & självklart hade min mobil dött.. och jag fick åka till björbo, där fick jag fråga två tjejer i 30 års åldern om jag fick låna telefonen, och så frågade dom om jag åkt fel eller något, så förklarade jag och som tur var skulle den ena in till dala floda, så fick åka med henne. haha så allt gick ju bra :) red två på katitzi, kvällstur. Och dagen efter red vi igen. Vart film där & mat dagen efter med släkt & så.

Midsommar firades i tällberg, jag,julia,madde & marcus tog tåget upp. Vart dricka där, mat & så åkte vi massa folk på en vagn efter en traktor, haha :) kvällen vart iaf jättebra. Hoppade krotoj dagen efter, typ en meter, skitkul.
sen vart det hemfärd, och kvällen vart spenderad hemma hos mej med Matte,Lisa,Andreas,Julia,Farsan,yvonne,kenneth, alexander & evelina. Askul verkligen. Käkade masssa såklart och mycket snack , både gott & ont.  Var ute & åkte bil också, och man kunde tro att min bror druckit en hel del så glad som han var hela kvällen och störd.. även fast han var helt nykter. Men han är väl bara lycklig & kär ;)

Julia åkte hem imorse & jag har hunnit med tilllägenheten & sedan mötte jag alexandra & det vart en ridtur med Caramell & Lina. Sen hem, skynda duscha, sen ner & köpa godis, så nyss har vi fettat oss & kollat film. Hon som slaggar här inatt. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0