Helg sklaslt.

Fredagen vart rätt lyckad tycker jag. Vart studentmiddag hos Lisa med allihopa med god mat & sånt. Efter det åkte jag hem , julia & sandra var hos mig. Fixade oss, drack och så skjutsade yvonne oss ner till stan . Mötte madde,alexandra och sedan Mickis. Vid halv två tiden kom johan & skjutsade hem mig & jutt. Kvällen vart alltså asnice.

På Lördagen hade jag & Lousie ponnyridning för hennes jobb ica maxi. Tjänade ju iaf lite cash :) Det gick asbra, men var inte så kul näre började regna. Sedan hem, sen åkte jag ner till Louise, där var David, Fia och Jon också. Fia som hjälpte lollo och snygga till hästarna in för morgondagens tävling i Avesta. sen skjutsade vi hem Fia. Och åkte sedan hem till lollo & davids lägenhet. Slagga där.

 Gick upp vid halv 5 på morgonen....var helt matt. Åkte till hästarna, hämtade dom & for iväg. Det gick bra hela dagne på tävlingen och så. sen åkte jag hem. Julia kom över en sväng. Käkade mat & så. Sen var jag på bio med Josephine & Kajsa på kvällen. Änglar & Demoner.  Vi cyklade dit & hem. ;O

Idag var jag & farsan & först provade ny bil som vi ska köpa, asnice.  Sen vart det Aubiose, köpte en ny krubba, grimma med munkorg & krokar till Mellis. Efter det Granngården och handlade mat till caramell. Sen handlade vi mat som vi nyss käkat. Ridit med Louise en svänge också idag. bada bada bada. Nu ska jag sova tror jag.. skittrött..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0