fitt väder..

Vilket äckel väder.. gillas INTE!
Gick upp halv 5 idag. första dagen på ica Maxi. Gick bra tyckte jag och personalen är kanon (; Slutade 12 så kom pappa,kenneth, alexander & eve åh hämtade mej. Åkte till onoff först, dom skulle köpa lite saker. Sen till vår lägenhet, fixade doftgrejs, så man får bort den gamla lukten. & ställde in färg och tillbehör till tapetseringen. Angående det så vart dte ingen av dom nedanför. hittade en annan som jag får imorgon :)



Min foto tapet, så ska jag ha vita väggar runt, med lite things på.


Ikväll blire ut & äta på broken dreams också :)
Ska nog ner & släppa in hästarna nu! Vilket väderr...........

Puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0