we belong together

Sen med bloggandet men har för fullt upp..





P&L har ju varit & det var Lyckat, höll igång med drickandet i 5 dagar : D tyckte dock lite synd om julia som vaknade med huvudvärk varenda dag.. men själv klarade jag mig & resten tror jag.

Just nu jobbar jag iaf på ABB i ludvika, städar lite kontor & runt maskinerna & sånt. Går bra & min lön är mer än okej ! & det finns massa booooys. haha :) nejmen, andra dagen kom första & frågade efter mitt nummer haha ivan. Men så petig som jag är blir jag väl ensam hela livet. suck. eller så får jag väl gifta mej med alexandra elr jutt. haha : D
 Sovit i Ludvika hela veckan ungefär. & det var ju roligast när vi skulle hyra film igår, jag hade sett i princip ALLA där. HAHA. sen tog vi en som jag trodde att jag var hundra att jag inte sett. självklart började filmen gå & jag kom på att jag sett den med. haha, men vi kollade endå. Jättegod mat gjorde vi också, typ tacos i pitabröd. sen massa godis.
Saknar mina kär vänner literå. så blir att umgås med dom i helgen.



Julia som nog får låna Caramell hem ett tag sen,
nu när jag ändå inte hinner med älsklingen pga av jobbet.




Måste äta ngt nu, puss ;*


Kommentarer
Postat av: alexandra
2009-07-11 @ 03:19:14 URL: http://allllexandras.blogg.se/

snyggo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0