Galen dag

Började dagen att följa med alexandra till tandläkaren, gick väl bra i guess. Och sedan åkte vi till skolan. Och där skrev vi prov, tror det gick bra faktiskt :D Och efter det hade vi fotografisk bild, hade damp i ps, haha , ingenting funkade fan för oss! men blev ju klar till sist. Sen efter det slutade vi och jag och alexandra åkte ut till våra hästar, skulle rida på banan idag. Gick väl rätt bra för mej, mellis bocka lite o sparka lite bakut men det var ju helt okej :) Alexandra åh Natalie däremot...vet jag inte om dom var så speciellt sams:D nattis stog väl mer på två ben än alla fyra?

Sen på hemvägen så red vi där, och pratade om allting som vanligt, så springer det två hästar ut från en tomt, hoppar över stängslet på gården som kanske var runt 60 cm. två arabiska fullblod. Och där sitter vi på två STON!

den ena var valack och den andra hingst! Caramell och natali vart ju helkära så jag slängde mej av och försökte få bort dom. och alexandra med. Vi virrade runt där när dom sprang runt och vi försökte passa våra damer så hingsten inte kom nära deras ruuumpoooor. Och sen höll jag i honom och alexandra våra hästar. Så kom det en gubbe vi frågade om vi han visste vem som ägde dom, men han bah; men börja gå neråt dit o bla bla bla så följer dom efter! men det är ju fint! en hingst bland våra ston, ska vi galoppera hela vägen dit elleR?
Så jag frågade om han visste vart vi va, men han prata dåligt, och det lät bara som att han sa "Horvägen" hörde jag och alexandra, vi frågade två gånger också men hörde samma svar,. haha så vi sket i det om att ringa ngn, sen efter en kvart typ kom dom som ägde dom haha. shit vilken katastrof det vart ett tag. Och vi som skulle försökt skynda oss idag. gick ju bra med den saken!  Nu ska jag plugggga! Och fint, min far hade käkat upp mitt godis, men också köpt nytt! så bra.!


Kommentarer
Postat av: alexandra
2009-01-22 @ 23:05:50 URL: http://allllexandras.blogg.se/

haha! ja herregud.. jag säger då de :D vikken daG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0