Torsdag

Skola idag, gick upp vid halv 7. Gick ända till 4. Jag, madde och alexandra åt donken idag också.
Efter skolan kom pappa och hämtade mig och alexandra så åkte vi till stallet. Vi red en sväng. Var faktisk rätt kul haha.
Vi skulle ta en galopp. Och caramell va astaggad på det, så vi travade lugnt, så precis när jag fattar galopp får hon världens frispel och bockar åh sparkar bakut för hon vill springa foort. och hemåt var det ju också. Haha, och Natalie får typ också psyk då. Men det var lite roligt faktiskt:) haha ! Sen kom Lillis och hämtade oss, så nu har jag ätit mat och pluggat.





 


Jag vet att hon är jättetjock. Men det ska boooooort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0