Torsdag

igår så var jag med Christoffer och det vart film, pizza o mys. Man började ju två idag så var ju nice. Barnvakt med kungen fram tills dess. haha, till hans syterdotter. As söt och värsta minerna haha ! Sen så åkte jag ju iaf till skolan och mötte mamma, som hade skrivit på papper om att reducera två program. så jag lämnade in dom sen hade vi fotografisk bild. Slutade efter vi gjort våra fotouppg. Gick till kupolen där min far skulle hämta mej, han var jätteseg.och när han väl kom dit, då skulle han in på ica hälsa på matte och upp till telia och fixa ngt. jag var as sur :P sen åkte vi ut till Caramell och jag gav henne lite mat, o kärlek till hon alltså. nästa besiktning ska hon gå igenom har jag bestämt. !  På vägen hem åkte vi till Ata. Köpte två taco pizzor gott juh.

Sen hem, väntar på att alexandra ska höra av sig, hon ska nog sleepa här inatt. Och såklart har ju min morfar lika som anette hade. Luekemi tror jag att det stavas. Änte de ena så äre det andra. Fan, är så trött på att människor ska bli sjuka eller försvinna ur ens liv. Och fick jag välja ngn sjukdom som skulle bort i hela världen äre fan cancer.



Kommentarer
Postat av: lisa
2009-01-30 @ 08:11:19 URL: http://lllissie.blogg.se/

hoppas att allting ordnar sig med er morfar. det är tråkigt! jag tänker på er. <3

Postat av: SmeX
2009-01-30 @ 19:19:31 URL: http://smexdesign.se/blogg/

Jaaaaaaaaa de gör vi bejb :* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0