Lördag

Gick upp vid halv elva idag. Åt frukost med pappa och jackolina. Hon vart ju hos oss inatt. Pappa skjutsa ut mig till Caramell. Red först, på banan i typ 10 min, sen orka jag inge mer, så då red jag ut istället till Bergebo. Och mellis tyckte det var skit läskigt med skidåkare, men när hon stått och kikat på dom ett tag va det inge farligt sen. Vi red dit  och sen hem igen. Hon var aspigg som vanligt. Oh när jag skulle galoppera gjorde hon sådär igen hon börjat gjort. Hon vet att jag ska fatta galopp, är as taggad, travar å helt het, sen fattar man då bah sparkar hon bakut o vill dra på som fan. haha :)
Sen när jag kom tillbaka red jag typ 10  min på banan igen dressyr i skritt, o lite trav. Efter det vart det mocka, sen kom min brorsa och hämtade mig, vi åkte förbi Forssa på vägen hem o köpte godis, haha. Och sen vart det hem, äta,duscha och så.

Sen följde jag med Kajsa och Josephine ner och åt thai på coco thai på stan. Skitgott. Haha mitt i allt släcker dom ljusen o nån musik börjar spela, så kommer dom in några med tomtebloss o grejs. Det var tydligen ngn som fyllde år :) haha. När vi käkat klart och så, går vi där, ska till bussen så kommer kajsa bah; åh vi skulle gått på bio, åh josse bah men malin har inga pengar, men så kom jag ju på att jag hade en biobiljett i fickan, haha det var ju rätt kul. Så vi gick på bio, den med Brad Pitt. Han föds gammal och blir yngre med åren. Den var jättelång men helt okej film. Josse somnade ju såklart.. haha men det får man göra :D Tack för en rolig kväll tjejor, det behövdes verkligen kännde jag. <3



såhär stog hon och kollade hur länge som helst,
bara stirrade rakt ut.


Pastachili Kajsa & Öl josse :-)



Kommentarer
Postat av: josephine
2009-01-18 @ 19:11:35

tack själv snygging,det var riktigt mys :)

Postat av: thilldej
2009-01-20 @ 19:58:42 URL: http://thilldej.blogg.se/

fan va gott med snikkers !

Postat av: Tessan
2009-02-10 @ 14:12:29

Hej! Jag är fodervärd på Krotoj! Såg att du hade varit fodervärd på honom förut! :) Fina hästar du har på din blogg:) Vi kanske kan prata mer? Adda på msn kanske? [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0