rip <3

Jag kommer sakna dig, jag gör det redan nu. Har bara tomma ord kvar.. Kan inte förstå att du är borta ur mitt liv.. Du har betytt/betyder skitmycket. Och du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. För mig var du perfekt. Alla mina kärleksbekymmer med dig ditt as, hit & dit. Du kommer alltid vara den finaste som finns i mina ögon..   
Vila i frid
Simon Lindvall <3




Glömmer aldrig när du skickade den här bilden första gången för snart två år sedan..
och när vi började träffas ,Helt galet, att båda såg varandra sådär på idrotten, och ja tyckte du va as snygg, så när jag kom hem till alexandra efter skolan så var det en viss simon som hade skrivit, och jag vart överlycklig! Och när ja sa att min morsa bodde i bäsna visade det sig att vi bodde typ 2 min ifrån varandra att gå xD helt stört. & jag var hos min mamma, och när jag skulle gå och träffa dig för att vi skulle hem till dig, antingen smög jag ut mitt i natten, eller ljög att ja skulle till ngn kompis ! vilken tönt man var xD
skitsamma, vet  inte varför jag skrev det.. ploppar bara upp så mkt minnen när man tänker efter såhär..
Jag har inte förstått det än att du är borta.. och svårt att förstå. Vill att du bara ska skicka något galet sms som du brukade, eller ringa, bara för att prata om något du verkligen gått & funderat på! haha! eller komma fram i skolan, börja med att kalla mig emo eller något liknande. fan.. idiot :'(



faaan, jag älskar dig. !

Kommentarer
Postat av: justina
2009-01-12 @ 19:29:51 URL: http://inooe.blogg.se/

oj, har du känt han så länge?

Postat av: Thillde
2009-01-13 @ 18:47:40 URL: http://thilldej.blogg.se/

R.i.P (F)gumman,, gå inte ner dig <3 finn om du vill snacka BIg hugg and Love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0