Helg, massa snö

Fredagen vart först att jag var med christoffer och sen så tog man elva bussen hem och alexandra sleepade hos mej.  Lugn daag. Sen på lördagen vaknade vi rätt tidigt, typ halv 12. jävligt bra för att vara oss. Sen kom Lillis och hämtade oss, så åkte vi till alexandra, haha vi töntade oss och åkte jah, tefat å bob. haha ! var ju asmkt snö ute och vafan liksom, hur längesen var det inte man gjorde ngt sånt. Napoleon, hade ju iaf askul för sig själv. sprang runt som en tok. Och sen kom min farsa och hämtade oss och så åkte vi hem till mej, där jag och min farsa lagade mat till oss tre. Hasselbakspotatis, fläskfilé , sås o sallad. vart ju rätt nice.

Söndagen jag vaknade av att jag sa "Simon" i sömnen, drömde sån jävla lång dröm inatt. och hur mkt som helst. fyfan .. men men började med att min far körde ut oss till hästarna vi red en sväng, asmysigt med all snö :D haha. Och hästarna var guld idag. :) När ja kom hem fixa ja iordning mej lite o så. sen va jag med christoffer lite ikv med :) Kollade på film o så :) Sen nu ska jag snart göra ngt gott o äta, sen sova.


Alexandra & Napoleon

Alexandra&Nathalie

Tzatziki:)


Kommentarer
Postat av: SmeX
2009-01-26 @ 13:18:44 URL: http://smexdesign.se/blogg/

bög >; <3

Postat av: Mathilda
2009-01-27 @ 19:03:06 URL: http://thilldej.blogg.se/

Åhh jag vill ha snö !

Postat av: Mathilda
2009-01-28 @ 17:29:06 URL: http://thilldej.blogg.se/

haha visst var den kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0