Fredag


Började skolan klockan 12 idag. Helt underbart.
 Hade bara lektion med dan, och fika med klassen, rätt soft. ingen naturkunskap heller. efter skolan så skjutsade alexandras mamma o alexandra ut mig till caramell. snällt ju. haha:) Så när jag var där red jag min kära ponny, red till bergebo och sen runt i skogen, sen hem till banan. red i typ 1 ½ timme. tog två små skutt också. Hon känns verkligen jättebra! Och idag släppte jag henne i galoppen när vi var ute. fan vad det känns att hon blir glad.
 
Efter det så kom pappa och hämtade mig! han var EN KVART SEN. vilket var en katastrof för mej för jag höll på och fryyysa ihjäl. så jag va skitgrinig. så vi åkte och käkade kebabtallrik på pronto och hyrde 3 filmer, köpte godis och så. Så då vart ju jag glad igen. haha! Och sen hämtade vi jackolina. Och sen hem. Sen åkte vi iväg igen, hämtade Julia E  vid borlänge ridklubb, så nu har vi kollat på barnhemmet, läskig film, lite seg. men ändå bra. =) sen nu ligger hon i min säng vid min bärbara dator och jag vid den vanliga ;D haha. Imorgon ska vi ut till caramell och rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0