Torsdag 12 feb.

Har varit uppe hops tina med madde från tisdagen till igår kväll. Red massor, askul iaf.

Och alexandra fyllde 18 igår, grattis snutt <3  Sen på kvällen kom min brorsa och hans kompis och hämtade oss vid stationen, så åkte vi hem till mig, jag lagade Kyckling, wook grönsaker, friterade pommes och sås till mig o madde. Jag råkade ju starta brandalarmet 4 ggr som madde fick springa och stänga av hela tiden. haha !

Sen imorse drog vi till skolan vid 2, men skulle vara på mässa idag då. så ah, drog till kupolen, vi gick ngt varv. haha sen donkade vi oss. Sen åkte jag ut till caramell som jag red på banan. Hon som sparkade bakut typ hundra gånger och va as pigg. men det är ju bra.

 sen kom pappa och hämtade mig, så åkte vi till Lisa som fyllde 19 idag! grattis <3 sen skjutsade mamma hem mig och så fastnade man ju konstigt nog vid datorn nu.

Kommentarer
Postat av: Thillde
2009-02-15 @ 22:38:06 URL: http://thilldej.blogg.se/

grattis alexandra och den andra ;) haha rimma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0