r.i.p morfar

Jaha, dagen bärjade redan dåligt med världens sämsta nyheter att min morfar dog inatt. Han hade luekemi vet inte hur det stavas, men iaf cancer. och så fick han blodförgiftning. Allting gick så fort. Hoppas att han har det bra där han är nu iaf. Jag som hoppades på att han skulle klara sig, men som sagt, det är väl en jävligt liten chans att överleva det. Tycker forskarna kan hitta botemedel snart..

Vila i frid morfar (f) <3

Åkte iallafall till skolan, började 8. Madde sov hos mig inatt också, jag tror jag aldrig varit så trött i skolan, låg mest lutad mot alexandra och halvsov på rasterna. haha. jätteseg dag. efter skolan åkte man hem, och åt mat, kyckling grej och pommes. men har mått skit illa sen jag åt det. fyfan. sen gick jag ner till Lollo. mötte alexandra där, så skulle vi ut och köra en sväng med pelle, och rida nathali. men gick det bra eller? svar nej. först ville inte pelle gå, sen när han gick, efter ngn timme. Då skenade han hem så man flög av den där jävla pulkan. idag var det, jag ska bli slaktare dag. Efter det så åkte jag med alexandra hem, och så väl hemma tog jag ett bad. Mår illa ÄN. kommer nog spy.. ursch. Ligger i min säng nu och ska snart sova, och klockan är snart bara halv 8. är helt slut. vet inte varför. men men.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: SmeX
2009-02-04 @ 02:12:50 URL: http://smexdesign.se/blogg/

du får krya på dig bejb <33

Postat av: alexandra
2009-02-04 @ 10:25:50

R.i.p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0