Lördag 24 februari

Ja och madde vaknar runt halv 11. Så vi åt och sen åkte vi ner till Lollo. Vi red ut en sväng på Pelle och Zamina. lite storleksskillnad. Sen så kom vi tillbaka, så kom tina, kevin och pontus dit också. Fikade lite inne hos lollo. sen gick jag hemåt.  Väl hemma hoppade jag in i duschen , när ja  va klar kom andreas och mattias nyström på skoter. Åkte bakom mattias upp till mina kusiner, vi skulle dit och äta  tacos. Det va iaf asläskigt men lite kul med. Sen åt vi där och så. Sen åkte vi hem igen.


Sen på kvällen kom andreas och jocke och hämtade mig, vi skulle ut & åka bil . Åkte hem till mattias, bytte bil till hans, senåkte vi till vår stuga i bäsna, men va helt igensnöat så kom ju inte ner där med bilen och så. Sen åkte vi vidare till leksand och så lite överallt. Skön lördag iaf.  Kom hem vid halv 4 sen och somnade direkt.



mattias åh hans skoter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0