helgen

Fredag
Var till skolan och så. sen hängde jag med madde till stan där vi träffade alexandra, sen drog jag och alexandra typ hem till var o en. Sen var jag med smex ett tag, hem till han ett tag, såg på film o så. sen skulle jag dra till mickis och dom på jax. men då ringde min bror när jag precis träffat henne. så aa, då kom han och hans kompis och hämtade mig, så åkte vi först hem till mig, där han hämtade nå kort. Och sen åkte vi vidare, runt bara typ, svängde förbi donken och köpte cheeseburgare, och sen hem till hans kompis mattias, i bäsna och så bytte vi bil till hans. Sen åkte vi till falun, hämtade alexander, min kusin och hans kompis. så körde vi hem dom, och sen skjutsade dom hem mig med. så aaa. bilkväll. haha :)
sen på lördag så åkte jag o alexandra ner o köte godis o massa fettigt, och sen tog vi bussen hem till mig. fettade oss och såg film. sen somnade vi typ.
sen idag så kupolen med alexandra en sväng,  köpte smink. sen drog jag till min mormor och åt mat med mamma & lasse. sen hem. och nu ska jag nog lägga mig o se film :)

Kommentarer
Postat av: Thillde
2009-02-15 @ 22:40:30 URL: http://thilldej.blogg.see

låter som en skönt slapp helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0