without you

Jag vill gå vidare. men jag kan inte

 

 

 

Han kommer alltid vara världens finaste.




Dax för ett nytt år.. och jag hoppas det kan börja bättre än det förra. Snart ett helt år sen Simon tog sitt livs beslut. Trodde saknaden skulle kunna växa bort lite med tiden, men det har den inte gjort för mig, inte ett dugg, isådanafall har den blivit värre. Det har varit helt sjukt tomt utan han, inte nån som ringt och sagt massa onödigt roliga saker om nätterna, fått något sjukt sms, inget tjat om när jag ska till min mamma så vi kan ses, ingen simon som slänger ur sig något som emo eller gay i skolan till än, idrotten är helt död utan dig, vill inte ens gå dit, livet är verkligen inte desamma som förrut & ursch vad jag saknar dig. :'(

Idag har jag bara sovit. Kul va? nej inte ett dugg, sitter & väntar på att klockan ska gå så sandra & Madde kan ta & komma hit.


Det här året måste färbättras,
ska ta tag i skolan,
ge det ett år till.
Skaffa mig helg jobb,
Ta körkort.
Lägga personer bakom mig som inte får mig att må bra.
Kärleken ska jag ta det lugnt med som fan.

puss & gott nytt år på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0