Stuck on you. Been a fool too long I guess it's time for me to come on home







Jahapp, idag har Isabell tränat med caramell i lerbäcken på sin lektion för tina. jag tycker det gick kanon för att vara första lektionen :) Hon är ju som sagt väldigt svår riden. Men dom är fina ihop:)

Cyklade till stallet & hem. askallt men är man i sina djupaste tankar även om man cyklar i minus har man glömt biten man cyklar & är hemma på nolltid.

Pappa & yv åker till tunisien på söndag, dom får väl ha det så bra där i guess:) är avundsjuk. men det är mycket man är avundsjuk på som man inte kan få.

Gud vad jag saknar när man var liten.. tänk om man visste då vad man skulle få vara med om i detta liv..

ååååååå jag är så trött,så trött, så trött på allting... känner mig lite som katherine i desperate housewifes, ursch.
imorgon tänker jag åka till skolan & ta tag i mitt liv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0