some days i wanna quit.


Damp Nisse :)

Rex :)









Helgen har varit kanon. Mathilda kom på besök från västerås, började med & möta henne på fredagen, sen mätte vi josse. Så drog vi hem till mig, fixade & donade. På kvällen satt vi tre & drack hos mig, sen drog vi ut på krogen, fick bli skrubben, skitkul. Mötte en ledsen typ också, stackarn.

Sen åkte vi med till ornäs, hem till cissi, va där ett tag. sen åkte jag & josse hem till mig & sov.

Dagen efter drog vi hem till josse & käkade tacos, asgöttt. Sen väntade jag på att josse skulle fixa sig, sen drog vi till mig, så kom det lite folk, så förfestade vi hos mig, sen drog vi vidare till krogen. Först skrubben sen flamingo. Kvällen där kan man ju bedöma lite hur som helst. knasig, men hade iaf rätt kul :) sen efter hängde jag med till mattias med min bror. Sen kunde jag inte sova, så drog därifrån, mötte henke, sen åkte jag hem & sov.

Sen idag drog henke & köpte lite mat & mig och så från affären, sen så lagade vi pommes, kycklingfilé och sallad. Käka det till desperate housewifes.
Sen bytte jag om & så kom mattias å hämtade mig, så skjutsade han mig till stallet. Fixade & donade med hästarna, sen kom ante & hämtade mig, och så har josse vart här en sväng, sen nu ska jag strax sova. skola imonn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0