SNÖÖ :D


wiho, idag är jag fanimej på kanonhumör!


Gick upp 8, satte mig & pluggade till en asgod frukost :) drog till stan vid elva, tog en pommes med Madde. Sen gick jag & träffade Stars ägare, tog ut pengar på banken, betalade 6500 till hon. Och så skrev vi kontrakt :) underbart!
Sen så drog jag mig till skolan, pluggade & var social med Adam :)

Sen kom mamma utanför skolan, så mötte henne så drog på till kupolen, handlade lite julklappar osv.! Sen träffa jag på alexandra och Jimmy där :) ! Och sen kom josse dit. Så åkte mami hem, sen så drog jag & josse vidare..

Sen kom josses mamma & hämtade oss, så skjutsa hon hem mig. Och nu har jag nyss ätit kyckling&Potatis sallad! :)


Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0