snö snö snö

Skönt nu att julafton varit, jag fick en massa saker som, en skinnjacka (as snygg!), en chanel väska, chanel halsband, kläder, hudkrämer, två parfymer, ljus & ljushållare som mamma gjort, en sjal, mer smycken, en till liten väska & pengar ! =) Julen firades hos mormor, gud vad julen är seg &tråkig, vafan, man borde bara äta sen få sina presenter, sen åka hem. Iaf så kom jag hem vid tio tiden på kvällen, & då mötte jag madde, så vart det utgång& vi hamnade på skrubben, och där var dte en massa folk!  sen så vart det taxi till dv efter, så sov jag kvar hos Not.

Igår, på juldagen var det meningen att vi skulle ut på krogen, så drog på förfest hos jossi,som blev till fest, till efterfest. Satt mest med tom hela kvällen, sen så gick vi hem till hans bror, så somnade vi där. Sen idag kom hans farsa  skjutsade hem mig först, sen åkte dom hem. Snart ska jag dra till mami & äta mat med matte&Lisa.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0