onsdag

I´ve got stripes




Igår sov jag hos min mor. Mattias skjutsade dit mig Vi gjorde först köttbullar&makaroner & åt, sen vart det promenad med mattias & rex. Sen vart det desperate housewifes. Shit vad spännande det är nu...
Jag & mammsen tog tio i 7 bussen på morgonen till borlänge, träffade andreas på bussen och satt & snacka med han hela vägen dit. Sen väl i skolan bjöd jag max på kaffe, så vart det de & massa snack några timmar. så va jag typ social med han & Adam hela dagen i skolan. skojs.

Sen gick jag & träffade madde, så åt vi på max. Och så drog vi till stallet, löshoppade den lille. gick ju fint. Så fick lollo hem massa djur, en pappegoja som är största psykfallet, tcå cinchillor, två marsvin. haha
Sen skjutsade david&lollo hem oss.
Sen så träffa ja alexandra en snabbis på donken, så gick vi till hon, så hämta jag min väska som ja glömt hos lollo... sen åkte jag hem & sov.

What a day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0