Måndag 14 december. I´m gonna run to you.


Give me the summer back now



Vaknade imorse
, glad att jag gjort massa läxa igår innan jag la mig. underbart. Mötte josse, stack till skolan & lämnade in mina uppgifter jag gjort. Sen rog vi till matpalatset & delade på en pizza (y).

Sen mötte vi madde och drog vidare, och ja vidare till stallet, red en sväng, red min lilla vita, för bella hade caramell idag. skojs. sen skjutsade David hem oss till mig. så lagade vi nudlar,kycklingfilé och sås i en gryta, asgott.! sen drog vi till josse & fikade bulle & knäck :) satt där & snackade, sen skulle vi följa med madde till bussen, och ja drog hem. så gick josse med hennes syrras hund.

Kul att man fick ett sms sen att josse ramlade xD haha! hon som inte klara av att hålla hunden <: :D HAHA!:D

& Nu ska ja sussa. Plugg & kaffe imonn i skolan med Adam (y).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0