it´s winter outside.

Nyss kommit innanför dörren hemma!
Har varit ute & åkt skoter med Mattias & Ante. Fyfan vad det går undan! :O men det är skitkul :) Haha jag & Mattias fick smaka snö en gång också! Ramlade skitseeegt. skulle sett det där på film haha =) Åkte lite överallt i typ två timmar.

Igår så vart ju kvällen jävligt lyckad =)
Först var vi hemma här (Pappa,Yv,Matte,Lisa,Andreas & Mattias.) Vi käkade mat, fikade lite & Så spelade vi julspelet, och vem förlorade inte då? jo JAG.! men men, fick nöja mig med goda drinkar som tröst.

Sen drog alla, och julia kom hem hit,
väntade på att jag fixade iordning mig, så drog vi till Jossan som hade fest. Skitkul där verkligen!
Sen drog jag&Mickis på krogen, taxi dit & buss hem :) Hade verkligen hur kul som helst!
Sen drog vi tillbaka, på efterfest hos jossan. Så var vi vakna heeeela natten! och inte fanns det nå persienn i ett av fönstren heller! så kunde inte sova...
12 i morse gav jag upp, Gick hem och la mig och sov några timmar.
Sen skjutsade yv&Pappa mig till stallet. fixade mina hästar, sen kom dom och hämta mig så bar det av hem.
Sen var det bara att byta om & så gick jag över till Ante så drog vi ut & åkte.

Nu väntar ja på maten ska bli klar så det bara är att äta! Asnice helg iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0