FreDAG, BRRR....







jahapp! vakande i skaplig tid, har varit & ridit en sväng, tog bussen dit & fick skjuts hem. Var ute på Caramell i 18-!!!! fyfan, jag dog nästan. men det var kul. min ponny hade damp.

Väntade på att pappa & yvonne skulle komma & hämta mig..gick in till lollo & somnade på soffan framför tv:n med hampus. Sen vakna jag till av att dom kom dit. så bar det till stan, köpte Thaimat. Så åkte vi hem & åt. det var inte liiiite starkt! hade eld i munnen, iaf jag & pappa :D haha! men gott vare!

Sen så drack vi glögg, spelade musik & åt knäck, så gjorde vi oss iordning för att sedan dra på bio. Såg fortsättningen från flickan som lekte med elden. Den var skitbra :D Sen kom vi hem vid 12, har setat och spelat kort. och farsan har förlorat båda omgångarna. haha ovanligt men kul :) Nu blire nog sova:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0