Alla julklappar klara!


Hur skönt är inte det då?
Igår skulle jag egentligen handlat klart mina,gick på kupolen med Lollo,Josse&Kajsa. Vart bara & handla en enda! det sög :)
Sen så skämde dom ut mig inne på Åhlens också! Fittorna fick en ful idé och satte ett larm på min rygg, så när jag gick ut pep det ju och dom i butiken fick komma & kolla igenom mig, och alla glodde. Lite längre bort står tre oskyldiga damer, som skrattar och försvinner in bakom några plagg! FYFAN ! :P haha jaja ;P !
Sen vart det hem, somnade fort.

Så idag gick jag med Mickis på kupolen, as skönt att bli klar med alla! Men vart är julkänslorna? helt borta iaf.
Imorse har jag städat! Nu ska jag springa bort & hämta tvätten.

Pussen

Kommentarer
Postat av: KAJSA
2009-12-25 @ 00:47:11

haha var nog det roligaste


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0