tiondeaugusti




Och det vart ornäs igår IGEN lika som i fredags. Pipo,henke & not kom & hämtade mig & julia i bäsna. Åkte sedan hem till mig, bytte om lite fort, sen hem till pipo. Började där med och dricka, sen drog vi ut & åkte lite bil. Sen när vi skulle hem till jimmy och ställt ifrån oss bilen körde några över en katt. ush.. stackars ägare. Sen gick vi som sagt till jimmy & vart där resten av kvällen. Och sent som fan somnade jag med Madde uppe på loftet . :)

Jag & julia tog bussen hem vid elva idag, väl hemma kom julias pappa med donken åt oss sen slängde vi oss i sängen och somnade direkt. hem ljuva hem.

Vaknade några timmar senare.. Cyklade till stan & skulle lämna tillbaka filmen som vi hyrt. MEN väl framme kom vi på att vi glömt filmen hemma, yeeey.. så cyklade till ica, köpte chokladpudding, jordnötsringar & grädde som fick vara till nytta under filmen grease vi såg ikväll. Snart blire & slagga, ska till ludvika imorgon.

Puss



Kommentarer
Postat av: Thillda
2009-08-10 @ 22:20:00 URL: http://thilldaj.blogg.se/

okej va härloigt att höra jo med mig är de prima:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0