onsdag 23.05 ajjjj


                                        mitt ben                                               Maxi, Bengtsson & vegas

Gick upp i tid imorse, drog iväg till hästarna & mötte Anni, Lena, agneta & andreas. slängde på grejer & begav oss mot ridbanan med caramell,maxi & bengtsson. Red barbacka på mellis dit.  Och när jag tog en galopp, hamnade jag bredvid maxi som var lite seg framför och tror ni inte han sparkar och träfffar mig raaakt på låret, tack :) haha! men gick bra, men känns ju lite efteråt nu. menväl framme red jag runt lite på caramell, sen bytte jag & red maxi lite, gick fint, även om han är fet :D

Efter det slängde dom upp mej på 2 åriga bengtsson, haha! han brydde sig inte ett skit. så gick lite där. och sen vart det lite longering på buffeln som är lite lat, men han kan ju. bara han får lite disiplin :D red tillbaka sen & lämnade pållarna, sen cyklade jag hem & åt. Har vart in till djurås en sväng & köpt godis med mami & lite mer. sen käka vi & åkte upp med en dunk vatten till hästarna.fan vad mygg.
Vart ute & cyklat en sväng också. skönt. nu ska jag slagga tror jag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0