MÅNDAG

Idag har min dag sett ut såhär:

Vaknade halv 9 hos mamma. Käkade frukost sen åkte jag till caramell. Red en sväng, lite överallt. sen tillbaka, lämnade henne och åkte hem duschade fort & gjorde mig lite iordning. 

 Mamma skjutsade mig till stan, mötte julia där och så åkte jag & julia &  fixade ryggen hos kiropraktorn igen. Blir iallafall bättre för varje gång :)  
efter det gick vi och köpte glass på stan, blåbääär så gott ;* 
Satte oss på en bänk, sen kom ornäsungarna & gick förbi plus alexandra & madde. Snacka med dom ett tag och bestämde oss för att ses senare för att grilla & så. Sen drog jag & julia hem till mig, fixa oss lite, eftersom vi va helt osminkade , känndes fult.
 Drog & käkade donken och så köpte jag ny parfym på kupolen, vart beckham IGEN. fan jag är helt otrolig. men men..

Efter det tog vi tåget till ludvika, tänkte att vi skulle åka upp och städa i yvonnes lägenhet, som diska och vattna blommorna. MEN när vi kom fram var det redan fixat, tror yvonnes mamma ordnat det redan. så ja.. hämtade mina saker sen åkte vi hem till borlänge.
 
Hem till mig, sprang och köpte lite grejer på ica, sen kom madde & alexandra. Så grillade vi, pratades en massa, åt mat, käkade melon, kollade på heartbreak hotell sen vid halv 12 cyklade alexandra och madde vidare út till ornäs, vilket JAG inte fattade hur fan dom orkade. Jag & julia somnade gött i pappas stora säng :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0