Det är bara genom dimmor som jag går..

Nu vare längesen igen som jag blogga.. men har väl inte hänt sådär skitmycket. Somnade sent som fan inatt, gick upp vid halv 9 och duschade och drog till skolan för nollning. Fick sluta strax innan elva så det var ju skönt. :)



Vart uppe & käkat mat hos min mor väldigt mycket på senaste med antingen julia eller alexandra med mig..





Jag & alexandra hittade ett rådjur längs vägen till mami..



 

Umgicks lite med fredrik & ante en kväll...




Julia duschar min ponnie hos mamma.




Jag har gått & blivit brunett.. men tänker börja lägga i slingor snart igen..




Linnea & Anna utanför kupolen..




Tro det eller ej men jag har börjat ut & gå som bara den..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0