äre du som luktar så gott?




Har jobbat klart nu, och jag kan säga, att jag saknar mitt jobb lite..hm, konstigt faktiskt men så är det. Sista dagen kunde ju inte blivit bättre, haha :)
Var ute & åkte med mamma,lasse & julia till rättvik igår. Köpte två brillor & en tröja, gillart :) Vi som  gick hur långt som helst för att jag ville ta ut pengar, när vi väl kom fram funkade inte kortet.. YES. Dagen var iaf kul som alltid. sen skjutsade dom hem oss till borlänge, vi hämtade ut mina linser & sedan drog vi hem, fixade & käkade för att sedan dra hem till Anders och hälsa på. Sen drog vi vidare, hyrde fim och så, sen hem och bara ta det lugnt.
 
Vaknade imorse tidigt. redan vid halv 8 var jag rätt pigg. somnade om på nytt & drömde om snyggingen RRR  HELA natten, fyfan. vaknade minst 5 ggr sen fortsatte drömmen:) Men känns som jag ska hälsa på han i veckan, fredag möjligtvis i hope :) haha, gick upp sen & gjorde frukost åt mig & julia, sen drog hon på dop & jag till  Caramell som vi körde till Bäsna också. Mamma & Lasse kom och hämtade oss. Så nu ska hon stå här ett tag.

Var ute & red nu på kvällen, red runt överallt.. och jag vågade mig förbi simons hus.. det var väldigt kusligt faktiskt.. man blir liksom och GLO in i garaget där det hände.. :( FAAN säger jag bara.. känns som man ser kors och allt med döden och göra i varenda träd, asfalt och fönster. men men.. får väl hoppas att han har det bra.
Imorgon blire pierca tungan efter jag varit till kiropraktorn.


perfect  :)

Kommentarer
Postat av: thillda
2009-08-03 @ 21:59:59 URL: http://thilldaj.blogg.se/

nej vilka fina bilder malin =) jag saknr dig

Postat av: thillda
2009-08-03 @ 22:00:40 URL: http://thilldaj.blogg.se/

nej vilka fina bilder malin =) jag saknr dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0