Tors,fre,lörd,sön





Det har hänt mycket på kort tid.. I torsdags red jag hem Caramell till mats knuts, till Lollo och där ska hon fortsätta stå, vi stormtrivs båda två och bättre än såhär kan det nog inte bli. Jag red över älven,genom kvarnsveden, till bullermyren, över sportfältet och till mats knuts. Lollo skulle möta mig med Roffe, men haha, han slängde av henne innan vi han mötas så han sprang hem ;)

Jaja, Sen på fredagen CYKLADE jag till skolan & hem, sen  drog jag,Madde & alexandra ut och red på Mellis, Roffe & Zamina, asnice:) Sen Gjorde vi inget speciellt. Var hemma hos madde :) Men vi hade nog iaf rätt kul ;) Så käkade vi på max. Sen mötte jag alexander på stan, följde med hem till han och sov kvar där.

 Vaknade klockan halv 10 typ, då kommer Kenneth in och är as morgonpigg och fråga vad vi skulle ha till frukost, satt ute och käkade med musik och asbra väder :) sen skjutsade alex hem mig, så drog jag ner till Caramell red dressyr i ca 45 min gick ASBRA!:)
Sen cyklade jag hem och så kom mamma,Lasse & mormor och hämtade mig, vi åkte ut till gravarna för moster,bror och morfar och satte blommor. Vart fint. Sen åkte vi till halvars och så fixade jag Julia Esslerssons hästar, hade ju lovat det. :)
Sen åkte vi hem, jag käkade grillat och fixade mig, sen drog jag till sandra och festade lite där, drack inte så mycket. spar mig till sista april istället ;) Sov iallafall kvar hos Sandra!

och alla vaknade runt 9 tiden. Så väntade vi på att klockan skulle bli elva, så åkte jag,johan,sandra,madde och alexandra iväg och köpte en varsin kebabrulle haha :D Sen hem till sandra igen, åt och se cyklade jag hem därifrån. Åkte ner till Caramell, red hem till mig och tillbaka, sen tog jag ut Pelle på en tur, mötte lollo på zamina, så red en sväng med dom. Sen tillbaka, satt och snackade med Lollo ett tag. Sen cyklade jag hem, käkade kebab pizza nyss. alltså haha :D




Andreas & jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0