tränatränaträna

Gick upp vid halv elva idag, duschade och cyklade iväg till skolan, hade idrott två timmar, sen cyklade jag hem igen. :O
Och om ett tag ska jag nog ner och rida med alexandra.

 Nu sitter jag åh käkar pizza. gött. Trodde jag var världens lyckligaste när jag vaknade imorse, drömde om Simon, att allt var bara en lögn. Han levde och massa. Jag va helt galen när jag såg honom, bara slängde mej på han. Men sen insåg man ju att man drömt och så kul var de..

Jag älskar iallafall vädret. :)

Kommentarer
Postat av: Ansvarig över Blogg.se
2009-04-29 @ 00:48:34 URL: http://frågorosvar.blogg.se/

Hej!



Jag som ansvarig över blogg.se måste ha överseénde om klagomål inträffas. Hoppas du tar detta seriöst och att följande inte upprepas. Om detta skulle återkomma eller liknande måste denna blogg läggas ner eller polisanmälas.



Du har förbrukat ordet kebab allt för många gånger i din blogg. Vi ber dig därför att dämpa ner på de och andvända ett annat ordval. Spyr på dig snart. Fattar du inte själv att du själv kommer sluta som en kebab om du forstätter såhär?



Mvh / Pizza Pronto

Postat av: Kebab malin
2009-05-01 @ 12:34:13 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

haha alexandra din sjuka jävel :D kebab kebab kebab kebab. ;)

Postat av: alexandra
2009-05-03 @ 23:47:54 URL: http://allllexandras.blogg.se/

vadå alexandra :o ? nu ska du väl inte anklaga mig över något som jag inte gjort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0