Lovet och lite mer.







Okej jag vet att jag varit riktigt dålig på att blogga. Men nu ska jag skriva på !
Iaf så har det ju varit påsklov nu och det har varit underbart skönt! Och jag vet inte hur jag ska orka till skolan imorgon. Men det är ju bara ungefär en månad kvar tills sommarlovet och det hjälper ju lite. Under lovet har jag iallafall mest varit i Ornäs i stort sett varenda dag, men inte helt nyktert varenda gång. Varit uppe hos mamma och ätit, cyklat runt med alexandra och solat på vårat tak med glass och gott.

Sen har jag tagit hand om min häst också. Tävlat med, igår. Hoppade 80 & 70 . I clear rounden gick vi fel fritt, och i nästa klass med, men i omhoppningen sprang Caramell och hoppade ett hinder som stog precis efter som vi skulle styrt undan för. Och vart därmed uteslutna. Lite roligt sätt att bli utesluten på. Liksom hon rev ju inget hinder eller vägrade. Men jag är nöjd endå med henne helt klart.

Och antingen nästa helg eller helgen efter flyttar Caramell till mats knuts, hem till lousie. Ska bli skitskoj, bara 5 min med cykel till henne då, knappt det.



alltså.. varför? så dumt.



wish i could bring you back.

Youre always on my mind...

Kommentarer
Postat av: Mathilda
2009-04-20 @ 19:28:49 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

R.I.P (F)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0