Helgen










                                                                           

                                                                 Vart den här parfymen nu, samma som förrut.
                                                               men den luktar så ekkkl GOTT. :)



Jag & sandra från i Fredags


Fredag
började med att efter skolan vart det kupolen, köpte ny jacka, parfym och smink. Vart donken med, sen så åkte jag ut till Caramell. Vi gick ut och gick en sväng i det underbara vädret. Efter det kom min bror och hämtade mig. Vi åkte hem, jag gjorde grekisk sallad och bröd. Asgott. Sen skjutsade min far mig till sandra, förfestade där sen åkte vi på 20 års fest i Mellsta. Va där ett tag sen åkte vi vidare till Jimmy lang. Vart kvar där och sen hem till Madde. På Lördags morgonen kom min bror och hämtade mig. Han var på asbra humör och jag var trött bara. Väl hemma vart det käk och sen på kvällen var jag, madde o alexandra med Jimmy lang och alla dom där, spenderade hela kvällen där .
Idag söndag har jag bara städat här hemma och mina brorsor är med här. Mycket som ska slängas. Jag måste egentligen ut till Caramell idag men jag vet inte om jag har någon skjuts, och åker  jag buss är jag inte hemma förrens efter ca 4 timmar igen. Och vi har ätit middag nyss här, vart grillat, potatis sallad och sallad haha :D gott.

Kommentarer
Postat av: Alexandra
2009-04-06 @ 19:21:40 URL: http://allllexandras.blogg.se/

haha herregud vilken helg det har varit ... :) de bir igen, fast vissa delar kan vi ju ta bort helt och hållet haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0